Dagen

Dagen började i såklart sängen! 
Gjorde mig iordning och sen så åkte jag till skola, hämtade uppgifter i gi k runt lite. Efter skolan åkte vi till växtriket för mamma skulle köpa blommor till någon. 
Sen åkte vi till stallet och fixade hos flisan, hon fick vila idag, då jag inte hade den tiden och hade ganska ont i huvudet. Så de tyckte hon om och ta de lugnt efter en lerigt pass i paddocken igår. Det var ju värsta poolen blandat med lera. Usch, så fick smörja hela utrustningen. Usch, haha. 
Så idag vid 4 åkte vi till tanum för skulle kolla mina ögon, skall skaffa linser. Åh, vill inte ha de :( 
Sen tog vi vägen om happy price en stor affär med allt möjligt i. Så där köpte vi bara en vattenhink till flisan så. 

Så det var en helt okej dag. Imorgon skall flisan ut och på fredag skall vi hoppa. Taggar den 28maj - Pay'n jump 
Och sen den 15 juni är de på mardal.
Så himla lycklig att jag har dej, min lilla "Flisan"






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR